9. könnyen érthető szöveg: Érzékenyítő

Beszéljünk a fogyatékosságról!

 

Tréningeket tartunk gyerekeknek.

A tréningen megismerik, megszeretik a segítőkutyusokat és gazdáikat.

A tréning után a gyerekek elfogadják a fogyatékos embereket.

Egy tanár mondta: Jó lenne sokszor találkozni veletek!

Egy kisfiú mondta: Nagyon jó volt a tréning. Nekem ez volt a legjobb az iskolában.

Egy kislány mondta: Köszönöm a tréninget, nagyon jó érzés volt, sok tudást és szeretetet kaptam.