4. könnyen érthető szöveg: autista-segítő kutya

Kinyílt a világ.

 

A kisfiam most 2 és féléves.

Nem kezdett el beszélni.

Egy éven át csak azt mondta, BUSZ, semmi mást.

Megkaptuk a személyi segítő kutyát, a kisfiam nagyon örült neki.

Nagyon sokat nézte és játszott a kutyával.

Egy, két nap után már minden szót mondott, ami a kutyához kellett.

Egy hónap után már elkezdett sokat beszélni.

Egy év múlva már mindent el tudott mondani, amit csak akart.