6. könnyen érthető szöveg: hallássérült-segítő kutya

A kutya hall, a gazdája nem hall.

 

Én nagyon keveset hallok.

Furcsán beszélek.

A jól halló emberek meglepődnek azon, ahogy beszélek.

A jól halló emberek sokszor nem beszélnek velem az utcán, otthagynak.

Van hallássérült-segítő kutyám.

Ha a kutyám velem van, az emberek nem hagynak ott.

Először a kutyát simogatják, aztán megpróbálnak velem újra beszélni.

Ilyenkor sikerül választ kapnom a kérdéseimre.