Beszéljünk a fogyatékosságról!
Tréningeket tartunk gyerekeknek.
A tréningen megismerik, megszeretik a segítőkutyusokat és gazdáikat.
A tréning után a gyerekek elfogadják a fogyatékos embereket.
Egy tanár mondta: Jó lenne sokszor találkozni veletek!
Egy kisfiú mondta: Nagyon jó volt a tréning. Nekem ez volt a legjobb az iskolában.
Egy kislány mondta: Köszönöm a tréninget, nagyon jó érzés volt, sok tudást és szeretetet kaptam.