2. könnyen érthető szöveg: Mi mindent jelent?

Miért szeretjük a segítőkutyákat?

 

A segítőkutyus szeret bennünket.

A segítőkutyussal biztonságban vagyunk.

Hűségesek, mindig segítenek a fogyatékos embernek.

A segítőkutyussal lesznek barátaink, társaságunk.

Fogyatékos vagyok, de a segítőkutyámmal önállóan élek.

Az emberek barátságosabbak a fogyatékos emberekkel, ha segítőkutyus van vele.

A segítőkutyussal vidámabb az élet.